dierenvrienden
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een leuk forum voor je huisdieren
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Paardrijden

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
AuteurBericht
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Paardrijden - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   Paardrijden - Pagina 10 I_icon_minitimezo sep 27, 2009 6:57 pm

ik ben heeeeeeel benieuwd hoe je het vandaag gedaan hebt Patricia!
hopelijk heeft het duimen geholpen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Gast
Gast




Paardrijden - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   Paardrijden - Pagina 10 I_icon_minitimezo sep 27, 2009 7:35 pm

Ik zat vol met stress.. cap vergeten mee te nemen, Benz was stront vervelend. 10 min voor de proef ben ik gaan rijden en zat vol zenuwen. 1e keer, 1e keer achter iemand aan lopen. Hij was onwijs heet omdat ik niet goed in kon rijden. tijdens de galop ging die bokken en ik moest steeds een volte maken ( die telde niet mee met de punten want hij kruipt graag in een ander paard zijn kont ). toen alles gedaan was kwam me broer. de stress was er af. bij de prijsuitreiking werd ik 9e. ik dacht dat je 300 punten moest hebben voor een winstpunt maar dat was niet zo. van 180 t/m 194 heb je 1 wp van 195 t/m 209 heb je 2 wp en van 210 t/m 300 heb je 3 wp. Ik heb dus gewoon 2 winstpunten behaald in de B. nog 1 winstpunt en ik mag door..
Terug naar boven Ga naar beneden
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Paardrijden - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   Paardrijden - Pagina 10 I_icon_minitimezo sep 27, 2009 8:26 pm

Ja zenuwen doen soms rare dingen he!
Maar ik vind toch dat je het heel knap hebt gedaan hoor! ik denk niet dat het makkelijk is om een bokkend paard onder controle te houden!
Dus nog 1WP! nou wanneer is je volgende wedstrijd dan haal je die ook vast wel binnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Gast
Gast




Paardrijden - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   Paardrijden - Pagina 10 I_icon_minitimezo sep 27, 2009 10:04 pm

De volgende is 29 November..
Dus kan me flink voorbereiden..
Ben echt blij met de 2 winstpunten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Paardrijden - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   Paardrijden - Pagina 10 I_icon_minitimedo jan 21, 2010 8:23 pm

Hier nog een foto van de vorige wedstrijd, al tijdens het uitstappen,

Paardrijden - Pagina 10 Ra4xp3

Vergeten te vertellen.. maar 22-11-2009 had ik me 2e wedstrijd. Weer op Benz en we hadden dit keer lekker ingestapt. We reden maar met z'n 4en in de B dus de kans van 1 op 4 was dat ik 1e kon worden. En ja hoor tijdens de prijsuitreiking is deze dame weer 1e geworden met 210 punten en dus in 2 wedstrijden naar de L1.. Hier een foto van ons met de beker,

Paardrijden - Pagina 10 S2fu68

Aanstaande zondag heb ik weer een wedstrijd.. Weer op Benz en nu in de L1.. Ik vindt het ontzettend spannend. Er doen 10 mensen mee in de L1.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Paardrijden - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   Paardrijden - Pagina 10 I_icon_minitimedo jan 21, 2010 8:46 pm

Wat goed dat je wéér eerste bent geworden de laatste wedstrijd met Benz! cheers

Nu moet je zondag je eerste wedstrijd in de L1 doen en dat ook weer op benz. Je verteld dat er tien mensen meedoen. De kans is 1 op 10 dat je eerste wordt.
Ik heb er het volste vertrouwen in dat dit je ook gaat lukken Patricia. Je doet het hardstikke goed! Very Happy Ik duim voor je en wens je alvast heel veel succes! Wink

Ik vind de foto's ook erg mooi.
Leuk dat je weer wat verteld hebt hier over je wedstrijden.
Laat je ons snel weten hoe het a.s zondag gegaan is?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Paardrijden - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   Paardrijden - Pagina 10 I_icon_minitimevr jan 22, 2010 8:11 pm

Super goed gedaan weer Patricia! leuke foto's ook!
en succes voor zondag!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Gast
Gast




Paardrijden - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   Paardrijden - Pagina 10 I_icon_minitimezo jan 24, 2010 3:44 pm

Vandaag de wedstrijd. Was al vroeg wakker en kon ook niet meer slapen. kwam om kwart over 8 ongeveer aan op de manege. Iemand die zou bij Benz een mooie hengstenvlecht maken. die was ook mooi gelukt. Tijdens het instappen was die al helemaal vies aan zijn voeten omdat we moesten instappen in de blubber. Ondanks dat hadden we om ongeveer 11 uur al de prijsuitreiking. Ik zat helemaal in zenuwen en werd maar niet omgeroepen.. Totdat ze bij de 3e plaats aan kwam en ja hoor.. Ik had een 3e plaats in de wacht gesleept. Weer 2 winstpunten en een beker met witte rozet. Heb 194 punten..

Foto's komen later
Terug naar boven Ga naar beneden
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Paardrijden - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   Paardrijden - Pagina 10 I_icon_minitimedi feb 02, 2010 7:09 pm

Super goed Patricia! Gefeliciteerd met je 3de plaats!
ben benieuwd naar de foto's!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Paardrijden - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paardrijden   Paardrijden - Pagina 10 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Paardrijden
Terug naar boven 
Pagina 10 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
dierenvrienden :: Sport-
Ga naar: