dierenvrienden
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een leuk forum voor je huisdieren
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!! Empty
BerichtOnderwerp: KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!!   KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!! I_icon_minitimedo jun 26, 2008 10:04 pm

https://www.youtube.com/watch?v=fQsNJc4VIp4&eurl=http://horse-nation.nl/index.php?item=profile&id=1865

Dit is zo mooi.. Paard loopt precies gelijk zoals die man.. Echt FANTASTISCH is dit..
Terug naar boven Ga naar beneden
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!!   KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!! I_icon_minitimedo jun 26, 2008 11:18 pm

WAUW hier stond ik even met mijn mond vol haha wat een mooi gezicht is het! hoe ze dat ook zo'n paard aanleren he het is echt onvoorstelbaar Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
wyanne123

wyanne123


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 28
Woonplaats : rutten
Registration date : 13-04-08

KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!!   KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!! I_icon_minitimevr jun 27, 2008 8:43 am

HoiHoi
Ik vindt dit niet zo FANTASTISCH vaak wordt dit aangeleerd met veel zweepslagen Mad
Echt waar!!En kijk het paard heeft zn oren naar achter! Dat betekend dat i boos is!
Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!!   KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!! I_icon_minitimevr jun 27, 2008 4:01 pm

wyanne123 schreef:
HoiHoi
Ik vindt dit niet zo FANTASTISCH vaak wordt dit aangeleerd met veel zweepslagen Mad
Echt waar!!En kijk het paard heeft zn oren naar achter! Dat betekend dat i boos is!
Rolling Eyes

Ik vindt dit niet echt een leuke reactie.. je weet niet hoe die man dit heeft gedaan.. En misschien staan ze naar achter omdat die geconcentreerd is.. dat wil niet altijd betekenen dat die met zweepslagen zo is geworden dit paard..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!!   KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!! I_icon_minitimevr jun 27, 2008 4:58 pm

Tja, ik vind het wel een heel mooi gezicht. Alle dieren kunnen /moeten wel eens iets leren, vooral jonge dieren. Kijk maar naar een hond of kat. Die moet je ook wel eens een 'tik' geven als ze iets doen wat niet mag. Met een hond kan je ook trainen om hem of haar dingen te kunnen leren. Dan moet je de hond ook straffen als het iets niet goed doet of belonen als het wel z'n best heeft gedaan. Ik denk dat het ook zo met dit paard gedaan is. Het paard ziet er bepaald niet slecht uit vind ik en een paard heeft niet altijd uit boosheid zijn of haar oren naar achter staan.

Als het 'zielig' is om een dier iets te leren, kunnen alle dierenparken ook wel sluiten. Neem bijvoorbeeld een Dolfinarium. Daar trainen ze ook dolfijnen, zeeleeuwen, walrussen en zeehonden zodat ze een show kunnen geven. Niet ieder dier wordt geslagen of mishandeld omdat ze zo nodig iets 'moeten' leren. Het komt wel eens voor, dat ben ik met je eens, maar ik denk dat er met het paard van dit filmpje heel goed gaat. Die zwepen die de trainer in zijn handen heeft gebruikt hij alleen maar om te 'dirigeren' zeg maar. Hij slaat er niet mee. Wink


Wat ik hier geschreven heb is mijn mening bij dit filmpje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Gast
Gast




KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!!   KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!! I_icon_minitimevr jun 27, 2008 7:36 pm

Die man slaat hem helemaal niet.. Hij speelt alleen maar met zijn paard en ik denk dat het paard na he optreden ook wel wat lekkers heeft gehad..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!!   KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!! I_icon_minitimevr jun 27, 2008 8:16 pm

Treace schreef:
Die man slaat hem helemaal niet.. Hij speelt alleen maar met zijn paard en ik denk dat het paard na he optreden ook wel wat lekkers heeft gehad..

Nee dat zeg ik ook in het verhaaltje wat ik hiervoor geschreven heb. Met de zwepen in zijn handen dirigeert hij waar het paard heen moet en wat het paard moet doen. Begeleiden zeg maar.
Als het arme beestje geslagen zou worden/zijn, had jij (zeker als paardenliefhebster) het filmpje niet MEGA FANTASTISCH genoemd. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Gast
Gast




KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!!   KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!! I_icon_minitimevr jun 27, 2008 8:32 pm

Jacqueline schreef:
Treace schreef:
Die man slaat hem helemaal niet.. Hij speelt alleen maar met zijn paard en ik denk dat het paard na he optreden ook wel wat lekkers heeft gehad..

Nee dat zeg ik ook in het verhaaltje wat ik hiervoor geschreven heb. Met de zwepen in zijn handen dirigeert hij waar het paard heen moet en wat het paard moet doen. Begeleiden zeg maar.
Als het arme beestje geslagen zou worden/zijn, had jij (zeker als paardenliefhebster) het filmpje niet MEGA FANTASTISCH genoemd. Wink

Hij geeft hele zachte tikjes als die naar achter gaat maar meer niet.. Is erg zacht. Ik heb dan zo van " Is volgens mij als teken nee van " kijk een beetje uit want ik sta hier ook "
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!!   KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!! I_icon_minitimezo sep 14, 2008 4:26 pm

Even op terug komen..

https://www.youtube.com/watch?v=iMxv6imqRXc&feature=related

Dit vindt ik dan paardenmishandeling..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!!   KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
KIJK!! KIJK!!.. Is mega fantastisch!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
dierenvrienden :: youtube filmpjes-
Ga naar: