dierenvrienden
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een leuk forum voor je huisdieren
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
platyke

platyke


Aantal berichten : 86
Leeftijd : 68
Woonplaats : B-8820 Torhout
Registration date : 26-07-08

12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust Empty
BerichtOnderwerp: 12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust   12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust I_icon_minitimedi jul 29, 2008 1:00 pm

Hallo, ik weet niet voor 100% zeker of deze mededeling door de moderators goedgekeurd kan worden, maar ik waag het er maar op. Indien niet volgens de regels, zie ik dit bericht waarschijnlijk even snel verdwijnen als het kwam. In dit geval: mijn welgemeende verontschuldigingen. In het andere geval: hopelijk welkom aan een aantal dierenvrienden, die een mooie beurs kunnen koppelen aan een dagje uit in onze koningin der badsteden: Oostende sunny queen sunny

Op zondag 24 augustus 2008 organiseert Oostende Platy vzw voor de 12de maal haar Aquarium- en Terrariumbeurs van de kust. Dit evenement vindt plaats van 10.00 tot 16.00 uur. Alles wat met aquaria, vijvers en terraria te maken heeft mag hier geruild, gekocht en verkocht worden. Deze beurs is inmiddels uitgegroeid tot de grootste van de streek (4 volle zalen in 2007) en ze is zeker een bezoek waard. De inkom voor deze gebeurtenis is uiteraard GRATIS, en iedereen is welkom.
Het gebeuren gaat door in Dienstencentrum De Schelpe, Schelpenstraat 20/Elisabethlaan te 8400 Oostende.
Voor inlichtingen en/of reservatie kan men terecht bij Dhr Voorzitter, Louis Cordemans, 059/511535, voorzitter.oostende.platy@gmail.com of bij Dhr Secretaris, Johan Vergauwe, 059/303898, johanvergauwe@skynet.be

12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust AfficheOostendePlaty240808
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust Empty
BerichtOnderwerp: Re: 12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust   12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust I_icon_minitimedi jul 29, 2008 8:06 pm

Ik vind wel dat je dit mag plaatsen hoor maar ik weet niet of Angelique het er mee eens is. Ik kan haar momenteel niet bereiken maar ik denk niet dat zij bezwaar maakt.
Het lijkt me wel een eerlijke deal als jij dan ergens reklame kan maken voor ons forum. Very Happy

Mocht het nu zo zijn dat Angelique wel bezwaar heeft tegen deze promotie, zal ze jou het wel laten weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust Empty
BerichtOnderwerp: Re: 12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust   12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust I_icon_minitimedi jul 29, 2008 8:58 pm

ik vind het helemaal prima hoor Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
platyke

platyke


Aantal berichten : 86
Leeftijd : 68
Woonplaats : B-8820 Torhout
Registration date : 26-07-08

12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust Empty
BerichtOnderwerp: aanbeveling dierenvrienden   12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust I_icon_minitimewo jul 30, 2008 10:22 am

voor de mensen die willen weten hoe je mijn nick uitspreekt: het is platieke. Een platy is een kleine meestal rode levendbarende vis die ook zijn naam geleend heeft aan onze club: Oostende Platy.
Ik zal u met veel plezier aanbevelen bij de webmaster van onze club en ik zal tevens "een visje smijten" naar een dierenzaak hier in de buurt.

groetjes
platyke
Terug naar boven Ga naar beneden
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust Empty
BerichtOnderwerp: Re: 12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust   12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust I_icon_minitimewo jul 30, 2008 10:29 am

platyke schreef:
voor de mensen die willen weten hoe je mijn nick uitspreekt: het is platieke. Een platy is een kleine meestal rode levendbarende vis die ook zijn naam geleend heeft aan onze club: Oostende Platy.
Ik zal u met veel plezier aanbevelen bij de webmaster van onze club en ik zal tevens "een visje smijten" naar een dierenzaak hier in de buurt.

groetjes
platyke

super! Very Happy en ik heb echt nog nooit van die vis gehoord maar zo leren we er ook nog wat van Very Happy
ik ga eens op google zoeken naar die vissoort ben wel benieuwd hoe die eruit zien
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust Empty
BerichtOnderwerp: Re: 12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust   12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust I_icon_minitimewo jul 30, 2008 5:00 pm

Hardstikke leuk! Very Happy
Ik had het goed gedacht over de uitspraak maar wist het niet zeker.
Ik heb ook nooit van dat soort visje gehoord maar ben reuze benieuwd hoe die eruit zien.
Ik ga net als Angelique zeker even zoeken op het internet hoe die eruit zien.
Net wat Angelique zegt: 'Zo leer je ook weer wat van andere dieren te weten'.
Ik vind dat alleen maar leuk en interresant. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
platyke

platyke


Aantal berichten : 86
Leeftijd : 68
Woonplaats : B-8820 Torhout
Registration date : 26-07-08

12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust Empty
BerichtOnderwerp: voorbeeldje van mijn vissen   12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust I_icon_minitimewo jul 30, 2008 9:28 pm

Hallo,
Ter info: dit is de koraalplaty naar wie onze club genoemd is. Deze heb ik uiteraard zitten in een klein gezelschapsaquarium, samen met zijn vriendjes uit de zelfde streek.
12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust Platy

Dit is hier dan een severum. Je ziet dadelijk dat dit een veel grotere vis is. Daarvan heb ik er drie in een bak van anderhalve meter. (dat is maar net genoeg voor deze bulldozers.)
12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust Severum

Mooie dieren, maar in tegenstelling tot fretjes: knuffelgehalte = 0,0

groetjes
platyke
Terug naar boven Ga naar beneden
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust Empty
BerichtOnderwerp: Re: 12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust   12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust I_icon_minitimewo jul 30, 2008 10:07 pm

ik vind het prachtige vissen om te zien! ik hou wel van aquariums ik kan er altijd uren naar kijken Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust Empty
BerichtOnderwerp: Re: 12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust   12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust I_icon_minitimewo jul 30, 2008 10:59 pm

Wauw!!!
Wat een prachtige vissen.
Ik ben ook helemaal gek van aquariums. Vroeger hadden we er thuis één toen ik nog thuis woonde.
Het was de hobby van mijn vader. Ik kon er altijd uren voor gaan zitten en naar die prachtige
vissen kijken. Heel rustgevend. Ooit in de toekomst hoop ik zelf een aquarium te hebben. Ik heb nu
een grote kom met 1 goudvis en een gup. Die goudvis is een sluierstaart en een ontzettend gekke vis.
Hij houd er van om iedereen voor de gek te houden door vaak op zijn rug te liggen als of hij dood is.
Ook lijkt het af en toe of hij het eten van je bord zit te kijken. Shocked Vaak doet hij ook dolfijnen na. Hij spettert dan de hele muur nat! Gekke vis! Laughing

Ik vind het heel leuk dat je even foto's hebt geplaatst van de betreffende vissen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
platyke

platyke


Aantal berichten : 86
Leeftijd : 68
Woonplaats : B-8820 Torhout
Registration date : 26-07-08

12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust Empty
BerichtOnderwerp: Re: 12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust   12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust I_icon_minitimema aug 25, 2008 4:18 pm

De 12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust is alweer afgelopen. Het is ondanks het wat kwakkelende weer een succes geworden, mede door de inzet van de aanwezige standhouders en de brede belangstelling van de bezoekers.
cheers cheers

In naam van Oostende Platy een welgemeende dank aan allen die ook maar iets bijgedragen hebben tot dit succes, en... hopelijk afspraak volgend jaar.
flower flower flower
Terug naar boven Ga naar beneden
platyke

platyke


Aantal berichten : 86
Leeftijd : 68
Woonplaats : B-8820 Torhout
Registration date : 26-07-08

12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust Empty
BerichtOnderwerp: Re: 12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust   12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust I_icon_minitimeza maa 13, 2010 6:48 pm

Hallo,
ik mag met trots onze 14de Aquarium- Terrarium -en Vijverbeurs van de Kust voorstellen cheers

Voor wie "tijd en goesting" heeft, ik zou zo zeggen, kom in augustus eens een dagje naar Oostende, Koningin der Badsteden.

12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust Oostende%20Platy%20Affiche%202010
Terug naar boven Ga naar beneden
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust Empty
BerichtOnderwerp: Re: 12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust   12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust I_icon_minitimema maa 15, 2010 9:09 pm

gezellig weer Platyke! hopelijk komen er veel mensen op af!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust Empty
BerichtOnderwerp: Re: 12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust   12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 13de Aquarium- en Terrariumbeurs van de kust
» 15de Aquarium- terrarium -vijverbeurs van de kust
» 16de Aquarium- Terrarium- en Vijverbeurs van De Kust

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
dierenvrienden :: Beurzen-
Ga naar: