dierenvrienden
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een leuk forum voor je huisdieren
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Dodelijk ongeluk bij Bant

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Dodelijk ongeluk bij Bant Empty
BerichtOnderwerp: Dodelijk ongeluk bij Bant   Dodelijk ongeluk bij Bant I_icon_minitimedo aug 28, 2008 7:33 pm

BANT - Een 20-jarige man uit Den Haag is vrijdagnacht omgekomen bij een aanrijding tussen twee personenauto’s op de afrit A6/Oosterringweg nabij Bant. Een inzittende, een 20-jarige man uit Emmeloord is met verwondingen overgebracht naar een ziekenhuis in Zwolle. De bestuurder van het andere voertuig is met onbekend letsel overgebracht naar een ziekenhuis in Friesland.

Rond 23.30 uur reed het voertuig, met daarin de twee personen de afrit van de A6 nabij Bant op om vervolgens het kruispunt op te gaan, linksaf te slaan en zijn weg richting Bant te vervolgen. Op dat moment reed een bestuurder op de Oosterringweg, komende uit de richting van Bant. Beide auto’s kwamen met elkaar in botsing. De 20-jarige bestuurder is ter plaatse bezweken aan zijn verwondingen. De 20-jarige bijrijder uit Emmeloord is gewond overgebracht naar een ziekenhuis is Zwolle. De andere bestuurder, een 20 jarige man uit Creil is eveneens overgebracht naar het ziekenhuis. Twee passanten hebben eerste hulp geboden. Snel daarna waren de hulpdiensten ter plaatse waaronder een traumateam, de brandweer, een helikopter en verschillende ambulances. Er is uitgebreid onderzoek gedaan naar de toedracht van deze dodelijke aanrijding.

de Jongen die is overleden was smiddag's nog op de begravenis geweest van de jongen die een week daarvoor een ongeluk had gehad met zijn vriendin het was een vriend van de jongen die vorige week verongelukt was

het is hier wel raak hoor allemaal echt verschrikkelijk Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Dodelijk ongeluk bij Bant Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dodelijk ongeluk bij Bant   Dodelijk ongeluk bij Bant I_icon_minitimedo aug 28, 2008 8:40 pm

Het is wel raak bij jullie in de omgeving zeg met de dodelijke ongevallen. Pfffff....
Ik kan me voorstellen dat iedereen er goed van aangeslagen is.
Ken jij één van de betrokken personen?
Ik vind het wel heel erg hoor.... Bah! Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Dodelijk ongeluk bij Bant Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dodelijk ongeluk bij Bant   Dodelijk ongeluk bij Bant I_icon_minitimedo aug 28, 2008 9:37 pm

nee gelukkig niet mijn broertje kent de jongen die de jongen aangereden heeft wel en die jongen is her helemaal af hij had wel te hard gereden maar ik ben eerlijk ik rij ook wel eens te hard en hou me ook niet echt aan de snelheid soms ik vind het best erg allemaal zoveel doden in een week tijd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Dodelijk ongeluk bij Bant Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dodelijk ongeluk bij Bant   Dodelijk ongeluk bij Bant I_icon_minitimevr aug 29, 2008 11:29 pm

Ik kan me voorstellen dat die jongen die het slachtoffer heeft aangereden er helemaal kapot van is na wat er gebeurd is. Het lijkt me ook verschrikkelijk om zoiets mee te maken.
Krijgt hij wel hulp om dit ook te verwerken?

Iedereen rijd wel een keer harder dan toegestaan maar je hebt ietsje harder en veel te hard.
Ik weet niet hoeveel hij te hard heeft gereden maar vaak van zulke ongelukken wordt je wel
wat voorzichtiger. Ik hoop dat hij het allemaal een beetje kan verwerken en het straks een plekje
kan geven. Hoe erg dit ook allemaal is, hij heeft het niet express gedaan... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Dodelijk ongeluk bij Bant Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dodelijk ongeluk bij Bant   Dodelijk ongeluk bij Bant I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dodelijk ongeluk bij Bant
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
dierenvrienden :: Nieuws-
Ga naar: