dierenvrienden
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een leuk forum voor je huisdieren
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 beestjes en baasjes 2009

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
platyke

platyke


Aantal berichten : 86
Leeftijd : 68
Woonplaats : B-8820 Torhout
Registration date : 26-07-08

beestjes en baasjes 2009 Empty
BerichtOnderwerp: beestjes en baasjes 2009   beestjes en baasjes 2009 I_icon_minitimedi apr 14, 2009 1:25 am

Vandaag naar Beestjes en Baasjes 2009 geweest in Flanders Expo. Ik was teleurgesteld. 10 euro p.p. + 5 euro voor de parking. Duidelijk minder dan in 2008. "Kinderboerderijdieren" (kippen, paarden, pony's) voldoende. Honden in overvloed (kon je reeds merken in de tunnel van de parking naar de expohallen - foei voor de egoïstische onopgevoede vuile baasjes) Enkele katten, waaronder een paar zeer mooie. Fretjes bij de stand van De Frettenark. Daar vroeg men 2 euro voor een wandelingetje in de stand zelf waar een drietal fretjes rondliepen. Je reinste geldpikkerij! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Niet mijn idee van een gezellige frettenclub, maar ja, dat is een persoonlijke mening natuurlijk.
Verder de gebruikelijke handelaarsstanden (Versele Laga, Bento, Tom & Co, Zoomart enz...)
Een mooi uitgewerkte stand van een handel in reptielen.
De promotiestand van BBAT (Belgische Bond voor Aquarium- en Terrariumhouders) was natuurlijk van de partij. Wat ik wel miste was de prachtige stand van Aquarianen Gent die de voorbije jaren de beurs opsierde. affraid Die was voor mij, tesamen met de fretjes, de trekpleister die ons naar Gent lokte.
Hopelijk volgend jaar weer beter, MET aquariumtentoonstelling.
Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

beestjes en baasjes 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: beestjes en baasjes 2009   beestjes en baasjes 2009 I_icon_minitimedi apr 14, 2009 6:16 pm

Klinkt als en gezellige beurs waar je wel een hele dag rond kan lopen en jezelf kunt vermaken. Inderdaad 10 euro p.p + 5 euro parkeergeld vind ik ook nog best wel wat.
Wat ik ook erg smerig vind is dat sommige baasjes hun hond ook maar overal hun behoefte maar laten doen! Dat is overal wel zo denk. Ook op speelweides hier in het dorp gebeurt het, ondanks er van die mooie borden staan dat het speelweides zijn voor kinderen en de honden er NIET mogen worden uitgelaten. Erg jammer... Als een hond dan wel even zijn behoefte moet doen, ruim het dan netjes even op. Er zijn toch van die mooie speciale schepjes en zakjes voor?
Wat ik ook een beetje geldklopperij vind is dat er geld wordt gevraagd voor een wandelingetje met een fret! :shock:Helemaal met je eens dus. Een fret, en elk ander dier, is toch geen attractie waar je geld voor vraagt?
Ik hoop voor je dat het volgend jaar wat leuker is en dat dan ook de gemiste stands dan aanwezig zijn en dat de entree en het parkeergeld ook weer wat goedkoper is, maar dat zijn dingen die toch steeds weer duurder worden helaas, dat zie je overal wel.
Verder heb je vast wel een leuke dag gehad denk ik... Wink

Leuk dat je dit even verteld hebt. Ik had nog nooit van deze beurs gehoord namelijk. Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

beestjes en baasjes 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: beestjes en baasjes 2009   beestjes en baasjes 2009 I_icon_minitimevr jun 05, 2009 11:10 pm

ik zie dit topic net pas Embarassed waarschijnlijk heeft ie bij mij niet aangegeven dat hier wat geschreven was!

Maar wat zonde dat de beurs zo is tegengevallen en jee wat een geld zeg! hoe durven ze tegenwoordig he! soms is het echt te gek voor woorden!
Jammer dat de baasjes van honden niet weten dat poep opgeruimd moet worden kan me voorstellen dat het er niet erg fris rook!
En ook geld vragen om even een stukje te wandelen met een fret soms proberen ze ook echt overal geld voor te vangen he! het word steeds gekker!
Hopelijk is de beurs volgend jaar een stuk beterder en natuurlijk minder duur maar ja dat zou wel niet zo zijn denk ik alles word helaas veel duurder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





beestjes en baasjes 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: beestjes en baasjes 2009   beestjes en baasjes 2009 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
beestjes en baasjes 2009
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
dierenvrienden :: Beurzen-
Ga naar: