dierenvrienden
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een leuk forum voor je huisdieren
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 dierenbeurs in houten!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

dierenbeurs in houten! Empty
BerichtOnderwerp: dierenbeurs in houten!   dierenbeurs in houten! I_icon_minitimevr apr 04, 2008 10:48 pm

dit weekeind is er een dierenbeurs in Houten
gaat iemand van jullie ook heen??
ik ga wel ga zobizo even bij de frettenbeurs kijken Very Happy kijken of ze nog leuke spullen hebben Very Happy
wij zijn vorrig jaar ook geweest en we vonden het erg leuk en gezellig Very Happy
en de mensen die helpen de beurs te organiseren kennen wij dus dat is ook altijd makkelijk Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Gast
Gast




dierenbeurs in houten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: dierenbeurs in houten!   dierenbeurs in houten! I_icon_minitimevr apr 04, 2008 11:24 pm

ik ga niet heen. misschien leuk als ik fretjes heb om een heen te gaan mocht het weer zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

dierenbeurs in houten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: dierenbeurs in houten!   dierenbeurs in houten! I_icon_minitimeza apr 05, 2008 12:31 am

Ik zou wel heen willen gaan, ik ben er nog nooit geweest. Het lijkt me wel heel leuk en gezellig maar ik heb geen auto. Die staat in de garage. Met het openbaar vervoer ga ik niet want dat vind ik veel te duur en vervelend reizen. Als je reizen met de auto gewend bent dan wil je niet anders meer... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Gast
Gast




dierenbeurs in houten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: dierenbeurs in houten!   dierenbeurs in houten! I_icon_minitimeza apr 05, 2008 12:47 am

Ik ga er wel heen bij de knaagdieren met me konijn Natasja
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

dierenbeurs in houten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: dierenbeurs in houten!   dierenbeurs in houten! I_icon_minitimeza apr 12, 2008 6:18 pm

Was je nog naar de dierenbeurs geweest, Patricia?
Ik ben benieuwd hoe je het leuk gehad hebt. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Gast
Gast




dierenbeurs in houten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: dierenbeurs in houten!   dierenbeurs in houten! I_icon_minitimeza apr 12, 2008 6:56 pm

Ik ben er heen geweest ja met Natasja..ben bij de katten,fretten,reptielen,konijnen ( hele mooie volle angora's ) en caafjes geweest.. Dus zeg maar overal.. Het was heel leuk en heel groot.. Ze hadden heel veel mooie showkatten en ook cavia's met haren zodat je de hele cavia niet zag, mooie volle angora konijnen waren erg mooi. Ik stond daar met Natasja zei zo'n man " Kijk dat is een perfecte " ik had echt zo van... Wat is er perfect aan.. Is maar een konijn met mooie lange haren.. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

dierenbeurs in houten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: dierenbeurs in houten!   dierenbeurs in houten! I_icon_minitimeza apr 12, 2008 7:43 pm

Dat is toch een mooi compliment voor jou en Natasja?
Een perfect konijn met mooie lange haren. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





dierenbeurs in houten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: dierenbeurs in houten!   dierenbeurs in houten! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
dierenbeurs in houten!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
dierenvrienden :: gesloten onderwerpen-
Ga naar: