dierenvrienden
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een leuk forum voor je huisdieren
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Baby koolmeesjes

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Baby koolmeesjes Empty
BerichtOnderwerp: Baby koolmeesjes   Baby koolmeesjes I_icon_minitimevr mei 02, 2008 11:18 pm

Ik heb 3 jaar geleden een nestkastje op school gemaakt voor koolmeesjes en pimpelmeesjes.. het eerste jaar brak aan en hij hing al in de tuin tussen de klimop.. Er vlogen steeds 2 vogeltjes in en uit en der zaten jonkies in. het 2e jaar brak aan en hij hing weer tussen de klimop.. Weer 2 volgeltjes en dus weer jonkies.. Dit jaar brak aan en weer de vader en moeder en ze hebben denk ik ongeveer 10 jonkies.. Ik heb 2 foto's maar die kunnen hier niet op de pc omdat de schijf vol zit. Zodra ze er op passen zal ik ze plaatsen.. Ze zijn nu denk 2 a 3 weekjes oud maar de ouders vliegen nog op en neer met eten.. Ik maak niet veel foto's omdat de ouders dan ongerust zijn..

Binnenkort meer verslag van de lievertjes Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Baby koolmeesjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby koolmeesjes   Baby koolmeesjes I_icon_minitimeza mei 03, 2008 12:17 am

wat leuk! dat is inderdaad heel erg lief en je nesstkastje is blijkbaar erg gewild! Very Happy ben benieuwd naar de foto's maar dat zien we wel als ze op de pc kunnen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Gast
Gast




Baby koolmeesjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby koolmeesjes   Baby koolmeesjes I_icon_minitimema mei 05, 2008 11:45 am

De kleintjes en de ouders zijn weg. Gister had mijn kat er ook 1 te pakken. Hij ademde nog en ik wou hem pakken en toen was die al dood.. het bleef verder egr stil in het kastje. Ik en mijn moeder dus kijken zijn ze weg gevlogen al.. We hebben er niets van gezien..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Baby koolmeesjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby koolmeesjes   Baby koolmeesjes I_icon_minitimema mei 05, 2008 1:50 pm

Ach, ik vind het altijd zo schattig he die kool/pimpelmeesjes. Bij mijn ouders
zitten er ook altijd een stelletje in het hokje wat later jonkies heeft. Dat gepiep vind ik
altijd zo'n lief gehoor. De ouders vliegen af en aan en gaan om de beurt het
hokje in met eten in hun snavel voor de kleintjes. Volgens mij zitten ze er bij mijn ouders
nog wel in. Ik ga straks toch even bij ze langs, dan kan ik meteen even luisteren of de baby's
er nog in zitten. Het is altijd een heel leuk gezicht als ze uitvliegen. De één kan het beter dan
de andere. Ja en inderdaad komt het ook voor dat een kat ze te pakken krijgt. Wel heel zielig
maar zo is de natuur en je ontkom daar niet aan jammer genoeg.
Jammer dat je het uitvliegen hebt gemist, maar dat moet je ook maar net zien hoor. Ze zijn
zo weg... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Gast
Gast




Baby koolmeesjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby koolmeesjes   Baby koolmeesjes I_icon_minitimewo mei 14, 2008 2:58 pm

Ze zijn uitgevlogen.. Mijn kat had 1 te pakken en die lag in ademnood.. Ik wou hem redden maar toen ik er al weer heen ging om hem te pakken had die zijn laatste adem uitgeblazen.. Ik heb wel 1 foto nog van de jonkies.

Baby koolmeesjes 2hq3yok
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Baby koolmeesjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby koolmeesjes   Baby koolmeesjes I_icon_minitimewo mei 14, 2008 3:08 pm

Ach wat een schatjes joh! Very Happy
Helaas van die ene die je kat te pakken heeft gekregen. Maar dat is de natuur.
Ik vind het wel knap hoor dat je zo een foto hebt durven maken. Ik zou dat niet durven
omdat de ouders dan misschien niet meer durven terug te komen om ze te voeren. Wel
leuk om ze zo te zien. Heel schattig... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Gast
Gast




Baby koolmeesjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby koolmeesjes   Baby koolmeesjes I_icon_minitimewo mei 14, 2008 3:21 pm

Jacqueline schreef:
Ach wat een schatjes joh! Very Happy
Helaas van die ene die je kat te pakken heeft gekregen. Maar dat is de natuur.
Ik vind het wel knap hoor dat je zo een foto hebt durven maken. Ik zou dat niet durven
omdat de ouders dan misschien niet meer durven terug te komen om ze te voeren. Wel
leuk om ze zo te zien. Heel schattig... Wink

De ouders van deze kleintjes waren ook aan het zoeken maar ze bleven zitten wat ik ook deed.
Ze waren erg rustig en zijn gewoon terug gekomen met eten in hun bekkie
Terug naar boven Ga naar beneden
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Baby koolmeesjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby koolmeesjes   Baby koolmeesjes I_icon_minitimewo mei 14, 2008 6:11 pm

wat een lieve foto patricia!! en wat jammer dat er 1 is gepakt door de kat maar de natuur is nou eenmaal wreed jammer genoeg maar je hebt je best gedaan!
maar de foto is heel leuk! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Baby koolmeesjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby koolmeesjes   Baby koolmeesjes I_icon_minitimezo jun 29, 2008 5:51 pm

Ik vroeg me af of hier al een slotje op kan.
Dit omdat de baby-koolmeesjes al zijn uitgevlogen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Gast
Gast




Baby koolmeesjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby koolmeesjes   Baby koolmeesjes I_icon_minitimezo jun 29, 2008 5:53 pm

Jacqueline schreef:
Ik vroeg me af of hier al een slotje op kan.
Dit omdat de baby-koolmeesjes al zijn uitgevlogen. Wink

Kan er op..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Baby koolmeesjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby koolmeesjes   Baby koolmeesjes I_icon_minitimezo jun 29, 2008 6:14 pm

Oke.
Bij deze dan gesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Baby koolmeesjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby koolmeesjes   Baby koolmeesjes I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Baby koolmeesjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
dierenvrienden :: gesloten onderwerpen-
Ga naar: