dierenvrienden
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een leuk forum voor je huisdieren
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Mijn sport: Darten.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimewo apr 08, 2009 9:37 pm

Zondagmiddag 12 april (1ste paasdag) is er weer een tournooi. Dit keer is het een mix-koppeltournooi. Het is dan de bedoeling dat je dan een koppel vormt wat uit een man en een vrouw bestaat. Ik en Nico gaan het samen proberen. Ik heb er erg veel zin in en ik schrijf hier weer een verslag neer als het tournooi gespeeld is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimevr apr 10, 2009 9:11 pm

oh leuk! samen met Nico nou ik wil jullie heel veel succes wensen en mijn duimen draaien voor jullie en heel veel plezier!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimevr apr 17, 2009 8:10 pm

Het was heel gezellig het koppeltournooi. Het ging in het begin ook best lekker. De eerste partij wonnen we met 3-1. De tweede partij wonnen we krap aan met 5-4. de volgende partij verloren we met 3-0 maar mochten we wel door voor de derde of vierde plaats. Het werd uiteindelijk de vierde plaats want het lukte ineens totaal niet meer. Nico was het ook helemaal kwijt. Die partij verloren we dus met 3-1. Het was een hele gezellige middag en we hebben evengoed genoten.

Zaterdagavond is er een single 'lady's only' tournooi, daar doe ik ook aan mee.
Ik ben ook best wel weer een beetje zenuwachtig hoor, maar vorig jaar was het ook enorm gezellig al die meiden onder elkaar. Ik hoop dat het weer een gezellige avond wordt. Vorig jaar had ik de hoogste finish van 105 gegooid en daar een mooie troffee mee verdiend. Zal mij benieuwen of ik nu een prijsje in de wacht mag slepen... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimeza apr 18, 2009 9:20 pm

ik had het al even van je gehoord allemaal maar jullie hebben het goed gedaan hoor!

voor nu wens ik je heel veel succes en mijn duimen draaien voor je! ik ben heel benieuwd hoe het geweest is!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimezo apr 19, 2009 12:55 pm

Het duimen draaien van jou heeft me geholpen hoor Angelique. Very Happy Dank je wel. Wink

Hier even een kort verslag:

Om 20.00u begon het single Lady's Only toernooi. Er waren 17 deelneemsters en er werden 3 poules gemaakt van 4 dames en 1 poule bestond uit 5 dames. Het was de bedoeling dat de beste 2 dames uit de poule door gingen naar de winnaarsronde en de 2 laatste dames door gingen naar de verliezersronde. In de poule waar 5 dames in zaten daar zou de laatste (nr 5) meteen afvallen. Er werden partijen gespeeld van 'best of 3'. Ik had in mijn poule 1x gewonnen met 2-0, 1x verloren met 2-0 en 1x verloren met 2-1. Ik ging uiteindelijk door in de verliezersronde. Dat vond ik niet erg want daar maak je vaak wel meer kans op een prijsje. De eerstvolgende partij moest ik dus gooien tegen een oudere dame (75 jaar!) Zij deed mee voor de lol maar ik moet zeggen dat ze wel een aardig pijltje kan gooien hoor! Shocked Ik won van haar met 2-0 en had daarbij ook een hoge finish van 103!!! Helaas was die niet genoeg voor de beker want er was net iemand mij voor geweest die 108 had uitgegooid. Jammer maar helaas, ik ben evengoed weer trots op zo'n hoge 'check'! Wink
De volgende partij moest ik tegen een clubgenootje spelen. Jeetje wat was dat een spannende pot zeg! Wat ging die gelijk op. Ik kreeg er best wel de bibbers van want als ik die partij zou winnen zou ik in de finale staan en voor de eerste of tweede plek mogen gooien! Door de spanning verloor ik die wedstrijd met 3-2, helaas maar ik mocht nog wel 1 partij spelen voor de 3de of 4de plaats. Het meisje waar ik tegen moest gooien (de winnares van vorig jaar) kan ook aardig een pijltje staan gooien hoor maar was totaal niet in vorm, de hele avond al niet. Maar tijdens het ingooien staat ze toch punten te gooien! Ik werd er toch een beetje zenuwachtig van... Maar de partij begon en ze gooide helemaal geen goede punten meer. Jammer voor haar maar ik won de wedstrijd met 3-0!!! cheers Ik ben dus uiteindelijk 3de geworden in de verliezersronde. Dit was mijn eerste keer dat ik alleen een troffee heb gewonnen van de eerste, tweede of derde plaats. Weer een hele prestatie toch? Ik ben er in ieder geval ontzettend trots op! Very Happy
Verder was het ook weer een hele gezellige avond met al die 'wijven' onder elkaar. Totaal geen haat en nijd. We gunden elkaar weer alles en dat is ook heel fijn voor de sfeer.

Dus Angelique: Bedankt voor het duimen, het heeft me goed geholpen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimezo apr 19, 2009 1:56 pm

Hier meteen nog even de foto's:

Hier sta ik dan, trots met mijn 3de plaats beker:
Mijn sport: Darten. - Pagina 4 DSCF0547

De groepsfoto van alle winnaars.
Vlnr achterste rij: Alyssa (2e WR), Leonie (hoogste finish 108), Jaleesa (1e WR) Melanie (2e VR).
Vlnr onder: Natasja (1e VR), Sharon (3e WR) Jacqueline (3e VR).
Mijn sport: Darten. - Pagina 4 DSCF0561

(WR=Winnaarsronde en VR=Verliezersronde)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimezo apr 19, 2009 2:01 pm

Wauw Jacq! ik ben super trots op je!! echt super! en het is leuk als het spannend gehouden word he haha nou nu hebben jullie weer een mooie prijs voor in jullie vitrine kast! leuk!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimezo apr 19, 2009 5:21 pm

Dank je wel! Embarassed

Het volgende tournooi op 2 mei is een single Tac-tic's tournooi.
Ik weet alleen nog niet of ik daar aan mee doe. Dat is een heel
ander spelletje darts dan 501. Als ik mee doe dan zeg ik het hier
wel even en dan leg ik ook de spelregels wel uit voor degene die
het weten wil. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimema apr 27, 2009 3:35 pm

Zoals het er nu naar uit ziet, ga ik toch mee doen met het Tac-tic's tournooi.
Ik ben al druk aan het oefenen. Moet zeggen dat het aardig lukt de laatste tijd. Smile

Tac-tic is een spelletje dan moet je zo snel mogelijk proberen van alle puntenvakjes van 20 tot 10 en de Bull proberen dicht te gooien. Dat betekend als je een 'triple' gooit van een bepaald puntengetal dat je met één pijl klaar bent met dat getal en ga je een volgend getal proberen een 'triple' te raken. Gaat hij in het vak dat de pijl maar 1 keer telt dan moet je er nog 2 in gooien of een 'dubbel' erbij gooien. Wie het eerst alles 'dicht gegooid' heeft wint het spelletje. Ook kan je er punten mee verdienen door als je zelf al een bepaald getal hebt volgegooid en je tegenstander niet, krijg jij die punten erbij geteld.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd, ik vind het namelijk altijd een beetje moeilijk om uit te leggen. Maar als er vragen zijn hoor ik het wel. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimema apr 27, 2009 8:08 pm

uuuuhm tja misschien omdat ik blond ben hoor maar ik snap er niks van hihi Embarassed
Maar wel leuk dat je mee gaat doen! wanneer is het toernooi? ik zou voor je duimen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimedi apr 28, 2009 9:42 am

Ik zou het nogmaals proberen uit te leggen;

Op een dartbord zitten allemaal vakjes en al die vakjes hebben punten van 20 t/m 1.
In het midden zit een grote stip (de Bull) en daarin zit een kleinere stip (Bulls-eye).
Dan heb je rondom al die vakjes een ring zitten, meestal rood en groen om en om gekleurd. Dat zijn de 'dubbels'. Daar telt het getal wat boven het vakje staat 2 keer. Met een dubbel moet je ook altijd uitgooien.
Halverwege, dus tussen de buitenste ring en de Bull, zit ook een ring met om en om rood en groen gekleurde vakjes. Dat zijn de 'triples'. Als je pijl in zo'n vakje komt, telt het aantal punten wat boven het vakje 3 keer. Dus ik gooi bijvoorbeeld in de middenste ring van de 20 mijn pijl, dan heb ik 60 punten. (Doe je dat 3 keer in het zelfde vakje dan gooi je een 180!)

Met Tac-tic's is het dus de bedoeling dat je zo veel mogelijk op de triples mikt en die ook raakt. Des te eerder heb je alles gegooid wat je gooien moet. Uiteindelijk moet je dus ook nog op de Bull gooien. Bulls-eye telt voor 2 en de Bull telt 1 keer.


Snap je er nu iets meer van Angelique?
Als je nu nog meer vragen hebt, probeer ik het nog eens uit te leggen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimedi apr 28, 2009 9:45 am

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 300px-Dartboard.svg

Hier nog even een foto van een dartbord. Misschien weet je nu hoe en wat ik bedoel met de vakjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimedi apr 28, 2009 9:51 am

Tac-Tic
Bij dit spel wordt slechts gebruik gemaakt van de nummers 10 t/m 20 en de Bullseye. De bedoeling is 3 of 5 x elk nummer te gooien, waarna tevens op de nummers gescoord kan worden. Heeft de tegenstander ook 3 of 5 x het zelfde nummer dan is zo'n nummer "dicht" en telt verder niet meer mee in het spel. De speler die als eerste alle nummer en de Bullseye heeft volgegooid en tevens voorstaat in score wint de partij.

Zo staat de uitleg op een kinder darts-site, haha.
Speciaal opgezocht voor jou Angelique! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimedi apr 28, 2009 8:31 pm

oke dus als ik het goed snap moet je dus 3x in elk nummer gooien van 10 t/m 20 en als je dat dus gedaan hebt heb je gewonnen? of snap ik er nu nog niks van Embarassed vind het best een ingewikkeld spel hoor hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimedi apr 28, 2009 9:52 pm

Ja je begrijpt het goed hoor. Je hebt natuurlijk 3 pijlen om mee te gooien, als je met je eerste pijl al bv een triple 20 gooit, dan is dat puntenvakje al vol en gooi je richting de 19 of een ander getal wat je wilt. Zo ga je door tot alles vol is.
Daarbij moet je ook punten verzamelen van de tegenpartij. Als die bijvoorbeeld de 20 nog niet volgegooid heeft en jij wel en jij gooit per ongeluk (of expres) nog een 20, dan krijg jij 20 punten op je scorelijst bijgeschreven. Degene die dan ook uiteindelijk als het spel is afgelopen de meeste punten heeft gehaald, wint het spel.

Ik ben blij dat je het nu een beetje begrijpt. Ik vind het zelf ook heel moeilijk om zo uit te leggen. Ik vind de uitleg makkelijker als je het spel samen speelt. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimedo apr 30, 2009 10:07 pm

oke dus ik heb het goed begrepen Very Happy het lijkt me inderdaad erg ingewikkeld om uit te leggen maar de laatste uitleg was goed duidelijk! nu weet ik wat je gaat doen Wink ik zou die dag voor je duimen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimedo apr 30, 2009 10:41 pm

Dank je wel Angelique. Misschien helpt het weer net zo goed als de vorige keer met het Lady's only toernooi. Wink
Ik ben al druk aan het oefenen en dat lukt best aardig. Smile
Ik sta tegen Nico ook partij'tjes te spelen die ik dan net aan verlies maar ik kan hem aardig bijhouden.
Als het zo gaat zaterdagavond ben ik al tevreden, ook al win ik er niets mee. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimezo mei 03, 2009 8:47 pm

O Angelique, ik weet niet of je nog geduimd hebt maar:
cheers IK HEB 2 BEKERS GEWONNEN GISTERAVOND!!! cheers

Ik zal zo, als ik even rustig zit, mijn verslag van de avond schrijven. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimezo mei 03, 2009 9:03 pm

Het tournooi begon om 20.00u. Er waren 13 deelnemers en er werd gespeeld in poules. We hadden 2 poules van 4 personen en 1 poule van 5 personen. Ik zat samen met Nico in een poule van 4. In die poule zat nog een mannelijke sterke speler (Jack) en nog een vrouw (Debby) die ook de punten best stond te raken. In een poule speel je allemaal 1 keer tegen elkaar. De partij tegen Nico werd 0-3 in het voordeel van Nico, de partij tegen Jack werd 1-3 voor Jack en de partij tegen Debby verloor ik ook met 0-3.! Shocked Ik moet zeggen dat de partijen best wel gelijk op gingen maar de 'checks' werden net voor mijn neus uitgegooid. Alle partijen waren even spannend. Ik ging uiteindelijk door in de verliezersronde.

In de verliezersronde gaat het spel zo verder dat als je dan een partij verliest je ook gelijk klaar bent met spelen. Ik begon aan de partij tegen een man die heel goed gooiien kan. De eerste leg won hij. De 2de won ik, de derde won ik ook en en uiteindelijk de vierde leg was ook voor mij! Very Happy O wat was ik blij. Ik dacht dat ik dus nu in de halve finale zou staan maar ging na het winnen van deze partij al door de finale in!!! Shocked
Ik ging dus al voor een 1ste of 2de plaats spelen. De zenuwen gierden door mijn lijf want zo ver was ik nog nooit gekomen. De eerste leg van die partij won de tegenpartij. De 2de leg was voor mij! Door de zenuwen die door mijn lijf trilde verloor ik de volgende leg ook weer. Het stond 1-2 voor de tegenpartij. Ik was er zo op gebrand om de volgende leg te pakken maar die gozer kwam helemaal los en ik hield het wel bij maar verloor het uiteindelijk op het 'checken'. Helaas, geen eerste plaats maar een welverdiende 2de plek. De partij was heel spannend hoor.

Ik was verder ook de beste dame (van de 2) van het tournooi en won daarom nog een troffee erbij. Ik ging met 2 bekers naar huis!!! cheers cheers

Nico is uiteindelijk 4de geworden in de winnaarsronde. Hij had deze keer geen beker mee. tongue

Ik heb een fantastische avond/nacht gehad. We waren ook pas om 03.30u thuis!!! Shocked

Op naar het volgende tournooi! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimezo mei 03, 2009 9:17 pm

Wauw Jacq 2 bekers!!!! en super verdiend!!!! ben heel trots op je!
wat spannend was het zeg! kan me voorstellen dat je er van trilde! zou ik ook gehad hebben.
Nu weer 2 bekers voor in jullie kast erbij! nog even en er moet nog een kast bij hihi!
Jammer dat Nico niet met een beker naar huis is gegaan maar ben blij dat jullie het super gezellig hebben gehad!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimezo mei 03, 2009 9:29 pm

Eeeehhh, mijn bekers in de kast? Die vitrinekast is van Nico hoor en daar staan zijn bekers in!

Ik vraag voor mijn verjaardag nu ook maar een eigen vitrinekast want het wordt best wel een beetje vol in mijn computerkast zo, hahaha. Ik heb al 6 bekers nu en 1 medaille, alleen van het darten!
Ik wil dan niet zo'n grote maar een kleine die je ook op kan hangen. Ik wil dat vitrinekastje dan graag bovenop mijn pc kast zetten. Ik ga maar een beetje op zoek alvast. Er zullen er ongetwijfeld vast nog wel meer bekers bijkomen in de toekomst. Wink

Ik ben blij dat ook jij trots op mij bent, Angelique.
Op de club kreeg ik ook allemaal complimentjes van iedereen.
Ik ben ook beretrots op mij zelf. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimezo mei 03, 2009 11:52 pm

Hierbij nog even de foto's van de prijs uitreiking.

Trots met mijn 2de prijs van de verliezersronde.
Mijn sport: Darten. - Pagina 4 DSCF0593

Deze foto is een beetje donker maar hier heb ik net de beker in ontvangst genomen van 'De beste dame'.
Mijn sport: Darten. - Pagina 4 DSCF0596

Tot slot de groepsfoto van alle winnaars van het Tac-tic's tournooi.
Mijn sport: Darten. - Pagina 4 DSCF0604
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimedi mei 05, 2009 8:20 pm

leuke foto's!!!!! vind het echt super knap hoor! en geef ze maar een mooi plekje op je pc kast hoor Wink en Nico weet nu wat hij jou kado moet doen he als je jarig bent! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimedi mei 05, 2009 8:41 pm

Ja ik ben al op zoek voor een klein vitrinekastje om bovenop mijn pc kast te zetten. heb wel al een mooie gezien maar vind 100,00 een beetje veel geld voor een 2de hands kastje. Shocked

Nu staan ze voorlopig lekker gezellig in mijn pc kast, naast mijn beeldscherm. Zo kan ik ze ook goed zien. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitimevr mei 15, 2009 9:06 am

Volgende week zondagmiddag is er een koppel-dartstournooi.
Ik weet nog niet of ik mee doe want dan moet ik mijn kinderen weer ergens onderbrengen.
Ik heb ook nog geen 'koppelmaatje' dus dan kán ik tot nu toe ook nog niet meedoen Wink

Zaterdagavond 20 juni is er weer een single dartstournooi.
Dan doe ik wel weer mee. Dat is makkelijker want dan hoef ik de kinderen niet weg te brengen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Mijn sport: Darten. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn sport: Darten.   Mijn sport: Darten. - Pagina 4 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn sport: Darten.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sport die je doet
» Henkie- Mijn goudvis
» mijn Favo liedje's
» 12de Aquarium- en terrariumbeurs van de kust

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
dierenvrienden :: Sport-
Ga naar: