dierenvrienden
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een leuk forum voor je huisdieren
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Spijker van hoefijzer in voet

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Spijker van hoefijzer in voet Empty
BerichtOnderwerp: Spijker van hoefijzer in voet   Spijker van hoefijzer in voet I_icon_minitimevr jun 20, 2008 11:48 pm

Ik wil net me moeder wat leuks over Sil en Lissy vertellen syap ik keihard met me voet in een spijker van een gevonden hoefijzer van mij. Meteen gat in me voet en bloeden. Daarna in soda en meteen schoon.. Het doet echt vreselijk veel pijn. Ik heb geluk dat ik me kranten heb gelopen. Misschien kan ik haast niet lopen door die pijn in me hiel..
Terug naar boven Ga naar beneden
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Spijker van hoefijzer in voet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spijker van hoefijzer in voet   Spijker van hoefijzer in voet I_icon_minitimeza jun 21, 2008 11:44 am

jee Patricia dat zou wel heel erg zeer doen! was de spijker niet verroest??? anders moet je er even mee naar een dokter hoor want het moet niet gaan ontsteken!
ik hoop dat het wel wat meevalt maar ik heb het zelf een keer gezien dat iemand in een spijker stapte en dat deed hem heel erg zeer!
ik wens je iniedergeval beterschap en hopelijk valt het allemaal wat mee!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Gast
Gast




Spijker van hoefijzer in voet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spijker van hoefijzer in voet   Spijker van hoefijzer in voet I_icon_minitimeza jun 21, 2008 12:48 pm

angelique schreef:
jee Patricia dat zou wel heel erg zeer doen! was de spijker niet verroest??? anders moet je er even mee naar een dokter hoor want het moet niet gaan ontsteken!
ik hoop dat het wel wat meevalt maar ik heb het zelf een keer gezien dat iemand in een spijker stapte en dat deed hem heel erg zeer!
ik wens je iniedergeval beterschap en hopelijk valt het allemaal wat mee!

Die spijker is vies ja.. maar ben gelijk in soda gaan zitten met me voet en vanochtend ook gedoucht.. Het is niet rood er omheen dus duimen maar.. ALs het gaat ontsteken ben ik verder van huis want ik ben een gevoelig iemand..
Terug naar boven Ga naar beneden
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Spijker van hoefijzer in voet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spijker van hoefijzer in voet   Spijker van hoefijzer in voet I_icon_minitimeza jun 21, 2008 1:12 pm

nou daarom en als een spijker vies is kan je maar beter wel even langs de dokter gaan maar het is natuurlijk hoe je het zelf voeld als je zegt dat het wel meevalt ik hoop voor je dat het niet gaat ontsteken want dan ben je inderdaad verder van huis maar wel heel goed dat je de voet in de soda hebt gehouden dan is ie wel meteen heel schoon
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Spijker van hoefijzer in voet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spijker van hoefijzer in voet   Spijker van hoefijzer in voet I_icon_minitimeza jun 21, 2008 1:19 pm

AUW!!! Dat doet gemeen zeer zeg als je met je hiel in een spijker gaat staan. Ik heb het namelijk zelf ook een keer mee gemaakt. Hou het wel enorm goed in de gaten hoor dat het niet gaat ontsteken.
Ik denk toch dat je beter even een tetanusprik kan halen bij je huisarts. Wel net zo veilig...
Sterkte. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Gast
Gast




Spijker van hoefijzer in voet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spijker van hoefijzer in voet   Spijker van hoefijzer in voet I_icon_minitimeza jun 21, 2008 1:31 pm

We wachten af.. Ik heb net boodschappen gedaan met me moeder en het lopen ging wel.. Wel met pijn maar ik liep harder dan me moeder Very Happy..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spijker van hoefijzer in voet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spijker van hoefijzer in voet   Spijker van hoefijzer in voet I_icon_minitimeza jun 21, 2008 7:16 pm

Er komt een rode rand omheen dus me moeder heeft huisartsenpost gebeld en vandaag om 19.40 moeten we even langs komen omdat de spijker toch roestig is enzo..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Spijker van hoefijzer in voet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spijker van hoefijzer in voet   Spijker van hoefijzer in voet I_icon_minitimeza jun 21, 2008 7:27 pm

O jee...... Ik was er al bang voor hoor dat het toch zou gaan ontsteken.
Goed dat je het wel in de gaten bent blijven houden dan. Ik ben blij dat je even
naar de huisartsenpost gaat. Je krijgt vast een tetanusprik, die doet niet zo'n pijn hoor. Wink
Heel veel sterkte ermee en hou je ons op de hoogte???
Succes...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Gast
Gast




Spijker van hoefijzer in voet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spijker van hoefijzer in voet   Spijker van hoefijzer in voet I_icon_minitimeza jun 21, 2008 7:30 pm

Jacqueline schreef:
O jee...... Ik was er al bang voor hoor dat het toch zou gaan ontsteken.
Goed dat je het wel in de gaten bent blijven houden dan. Ik ben blij dat je even
naar de huisartsenpost gaat. Je krijgt vast een tetanusprik, die doet niet zo'n pijn hoor. Wink
Heel veel sterkte ermee en hou je ons op de hoogte???
Succes...

Toen ik klein was ben ik er voor ingeent.. Me moeder denk iets van antibiotica ofzo.. Maar het zit niet om de wond zelf maar om een bochtje.. Heel appart en raar.. en we weten niet.. Kan er met schoen aan wel mee lopen enzo maar wel met pijn.. Ik hou jullie op de hoogte
Terug naar boven Ga naar beneden
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Spijker van hoefijzer in voet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spijker van hoefijzer in voet   Spijker van hoefijzer in voet I_icon_minitimeza jun 21, 2008 9:02 pm

nou gelukkig ga je er nu optijd heen ik ben heel benieuwd of het allemaal meevalt en wat je ervoor gaat krijgen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Gast
Gast




Spijker van hoefijzer in voet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spijker van hoefijzer in voet   Spijker van hoefijzer in voet I_icon_minitimeza jun 21, 2008 9:16 pm

Ik heb 2 jaar geleden laatste prikken gehad dus de tetanus hoefde ( gelukkig ) niet. Als het warmer en roder wordt moeten we terug komen en krijg ik iets er voor wat helpen moet.
Terug naar boven Ga naar beneden
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Spijker van hoefijzer in voet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spijker van hoefijzer in voet   Spijker van hoefijzer in voet I_icon_minitimezo jun 22, 2008 2:10 pm

hoe is het nu met je voet dan? zit er een tapeje omheen patricia dat is wat minder pijnlijk dan dan drukt het ook niet zo het lijkt mij erg vervelend en ik hoop dat het al wat minder word
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Gast
Gast




Spijker van hoefijzer in voet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spijker van hoefijzer in voet   Spijker van hoefijzer in voet I_icon_minitimezo jun 22, 2008 5:19 pm

angelique schreef:
hoe is het nu met je voet dan? zit er een tapeje omheen patricia dat is wat minder pijnlijk dan dan drukt het ook niet zo het lijkt mij erg vervelend en ik hoop dat het al wat minder word

Pijn is het zelfde.. Het is nog steeds rood en warm..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Spijker van hoefijzer in voet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spijker van hoefijzer in voet   Spijker van hoefijzer in voet I_icon_minitimezo jun 22, 2008 6:52 pm

Wat vervelend joh. Hou je het nog wel in de gaten?
Ik hoop voor je dat het snel weer beter word en niet erger word... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Gast
Gast




Spijker van hoefijzer in voet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spijker van hoefijzer in voet   Spijker van hoefijzer in voet I_icon_minitimezo jun 22, 2008 8:53 pm

Jacqueline schreef:
Wat vervelend joh. Hou je het nog wel in de gaten?
Ik hoop voor je dat het snel weer beter word en niet erger word... Wink

Ja we houden het wel in de gaten.. De bloeduitstorting is nu wel weg alleen het lopen gaat nog niet.. Het is een steekwond he..
Terug naar boven Ga naar beneden
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Spijker van hoefijzer in voet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spijker van hoefijzer in voet   Spijker van hoefijzer in voet I_icon_minitimema jun 23, 2008 7:46 pm

hoe is het nu met je voet?? knapt het al wat op?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Gast
Gast




Spijker van hoefijzer in voet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spijker van hoefijzer in voet   Spijker van hoefijzer in voet I_icon_minitimema jun 23, 2008 8:43 pm

angelique schreef:
hoe is het nu met je voet?? knapt het al wat op?

ja er zat eerst nog vuil is en dat is nu ook allemaal weg alleen het lopen he.. Dan doet het nog pijn.. Ik hoop dat ik woendag ( ipv vrijdag ga dan met meiden van school bowlen ) nog kan paardrijden aangezien het fietsen ook al af en toe pijnlijk was..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Spijker van hoefijzer in voet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spijker van hoefijzer in voet   Spijker van hoefijzer in voet I_icon_minitimedo jun 26, 2008 9:12 pm

Vervelend joh dat je er toch nog best last van hebt. Heb je gisteren nog wel kunnen paardrijden?
Ik hoop dat je ook goed in je schoenen kan met bowlen. Ik wens je daarvoor alvast veel plezier. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
Gast
Gast




Spijker van hoefijzer in voet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spijker van hoefijzer in voet   Spijker van hoefijzer in voet I_icon_minitimedo jun 26, 2008 9:35 pm

Deze mag sluiten.. Hij is helemaal over en doet geen pijn meer.. Heel af en toe een beetje als je er op drukt maar verder niet.. Hij is dus genezen Very Happy..
Terug naar boven Ga naar beneden
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Spijker van hoefijzer in voet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spijker van hoefijzer in voet   Spijker van hoefijzer in voet I_icon_minitimedo jun 26, 2008 11:19 pm

nou gelukkig is het allemaal goed genezen! ik doe er een slotje op
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Spijker van hoefijzer in voet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spijker van hoefijzer in voet   Spijker van hoefijzer in voet I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spijker van hoefijzer in voet
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
dierenvrienden :: gesloten onderwerpen-
Ga naar: