Vandaag naar Beestjes en Baasjes 2009 geweest in Flanders Expo. Ik was teleurgesteld. 10 euro p.p. + 5 euro voor de parking. Duidelijk minder dan in 2008. "Kinderboerderijdieren" (kippen, paarden, pony's) voldoende. Honden in overvloed (kon je reeds merken in de tunnel van de parking naar de expohallen - foei voor de egoïstische onopgevoede vuile baasjes) Enkele katten, waaronder een paar zeer mooie. Fretjes bij de stand van De Frettenark. Daar vroeg men 2 euro voor een wandelingetje in de stand zelf waar een drietal fretjes rondliepen. Je reinste geldpikkerij!
Niet mijn idee van een gezellige frettenclub, maar ja, dat is een persoonlijke mening natuurlijk.
Verder de gebruikelijke handelaarsstanden (Versele Laga, Bento, Tom & Co, Zoomart enz...)
Een mooi uitgewerkte stand van een handel in reptielen.
De promotiestand van BBAT (Belgische Bond voor Aquarium- en Terrariumhouders) was natuurlijk van de partij. Wat ik wel miste was de prachtige stand van Aquarianen Gent die de voorbije jaren de beurs opsierde.
Die was voor mij, tesamen met de fretjes, de trekpleister die ons naar Gent lokte.
Hopelijk volgend jaar weer beter, MET aquariumtentoonstelling.