dierenvrienden
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een leuk forum voor je huisdieren
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Micheal Jackson overleden.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jacqueline
Admin
Jacqueline


Aantal berichten : 5192
Leeftijd : 52
Woonplaats : Anna-Paulowna
Registration date : 27-03-08

Micheal Jackson overleden. Empty
BerichtOnderwerp: Micheal Jackson overleden.   Micheal Jackson overleden. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 8:46 pm

Vannacht is Micheal Jackson "the king of pop" overleden.
Hij werd bewusteloos in zijn huis gevonden.
In de ambulance onderweg naar het ziekenhuis is hij in coma geraakt en er niet meer uitgekomen. Micheal Jackson is 50 jaar geworden.

Ikzelf ben nooit fan van hem geweest maar 1 nummer vond ik wel mooi.
Dat is "Heal the world". Natuurlijk is het voor zijn fans een groot verlies.

Ik ben benieuwd wat jullie van hem vonden en hoe jullie reageren op zijn dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dierenvrienden.actieforum.com
angelique
Admin
angelique


Aantal berichten : 4306
Leeftijd : 40
Woonplaats : rutten
Registration date : 27-03-08

Micheal Jackson overleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Micheal Jackson overleden.   Micheal Jackson overleden. I_icon_minitimezo jun 28, 2009 9:51 am

Vrijdag kwam ik uit bed en keek op mijn mail en daar stond het al ik dacht eerst dit is een grapje maar dat was het dus blijkbaar niet!

Ik ben geen enorme fan van hem geweest maar zijn muziek vind ik wel heel goed het word hier ook regelmatig gedraaid.
In eerst instantie schrok ik er best wel van het is toch een grote ster net als Elvis voor heel veel mensen was.

ik heb wel gezecht als het zelfmoord zou zijn snap ik het ook nog wel die man heeft echt een beroerd leven gehad ik had niet graag in zijn schoenen willen staan!

voor de familie vind ik het ook verschrikkelijk als ouders zijn is het niet de bedoeling dat je je kind moet weg brengen.

Hopelijk komen ze er snel achter wat er gebeurd is er gaan allemaal verhalen rond maar ik wacht het wel af allemaal wat hier uit gaat komen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dierenvrienden.actieforum.com
 
Micheal Jackson overleden.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
dierenvrienden :: Nieuws-
Ga naar: